La gestió post-incendi en bosquines d’arboç

Portada i interiors del document.
Portada i interiors del document.

Presentem un nou document divulgatiu de la sèrie de publicacions sobre la gestió del bosc després del foc. En aquest cas, el document parla de la gestió en bosquines d’arboç, i és el resultat dels treballs fets per la Lídia Quevedo per a la seva tesi doctoral i d’un estudi del CREAF i la Diputació de Barcelona.

Portada i interiors del document.
Portada i interiors del document.

La majoria de les dades que han servit de base per elaborar aquest document han estat recollides i analitzades per a la tesi doctoral de la Lídia Quevedo (CREAF). La tesi, dirigida per Anselm Rodrigo i titulada Bosquines d’Arbutus unedo L.: increment de la seva presència pel règim de focs i efectes de la gestió silvícola sobre el seu creixement, reproducció i fauna associada, va ser llegida el dia 16 d’aquest mes a la Facultat de Ciències i Biociències de la UAB. Una altra part dels continguts del document surten dels treballs duus a terme pel Josep Maria Espelta (CREAF) en el marc d’un estudi amb la Diputació de Barcelona.

Podeu descarregar el PDF aquí.

També podeu llegir el document en l’ISSUU:

Comparteix l'article!

Articles relacionats

Coneixement
Veronica Couto Antelo

Quins tipus de gestió forestal existeixen? 

Sovint tendeix a associar-se la gestió forestal únicament amb l’extracció de fusta dels boscos o la configuració de tallafocs per evitar els incendis, però alerta!

Hem canviat la versió del Wordpress. Per llegir entrades anteriors al 2020 en els diferents idiomes (català, castellà o anglès), ves a la portada del blog, escull l'idioma amb el selector del menú superior i cerca l’entrada a la barra de la lupa.

Dona’t d’alta al Newsletter per rebre totes les novetats del CREAF al teu e-mail.

Ajuda'ns a moure

l'ecologia